Verandering plan

8 augustus 2011 - Le Touquet-Paris-Plage, Frankrijk

Hey allemaal,

ik denk dat jullie allemaal wel even op de hoogte gesteld willen worden van de stand van zake?! Het hele plan is veranderd, aangezien het zulk rotweer was vandaag, en de Duitse ATC Controlers gaan morgen staken, dachten wij dat het handiger was om richting het zuiden te gaan, in plaat van richting de Noordkaap! Wij zitten nu in Le Touquet-Paris Plage, dat is een half uur over de grens(met 240km/u) aan de Atlantische Oceaan. We zitten nu in een hotel, en als je naar buiten loopt en je loopt 10m naar rechts, dan heb je uitzicht over de Atlantische Oceaan. Vandaag hadden we alsnog heel veel turbulentie, maar het is uiteindelijk allemaal goed gekomen. Het begon allemaal om 11 uur vanochtend, toen we verzamelden op Middenmeer Airport. Het bleef regenen, dus dachten wij dat het wel slim was om even die regen af te wachten, en even een extra 12 Volt aangebracht in het vliegtuigje. Dan kunnen we namelijk tegelijkertijd m'n IPhone en m'n vaders Blackberry opladen. Dus dubbel zo handig. Daarna gingen we even koffie drinken en kijken wat het weer deed, maar in de richting van Duitsland ging het stevig te keer, met in Bremen zelfs hagelbuien. Daardoor gingen we maar eerst naar het zuiden. Maar ja, we moesten wel eerst even een vliegplan maken, en die doorbellen aan de info van Amsterdam. En eindelijk, na een paar uur wachten was het dan zover!! We konden opstijgen! Door de hevige zijwind op Middenmeer kwamen we al bijna in de sloot terecht!! Dus dat was even schrikken. Maar gelukkig kwam de zware bak los van Middenmeer! Eerst nog even een rondje boven Groet, en daarna richting IJmuiden, Katwijk, Vlissingen, Oostende, Calais! En toen kwamen we hier vermoeid, maar voldaan, aan in Le Touquet-Paris Plage! Eerste nacht even in een hotel slapen, en maar hopen dat het morgen maar niet al te hard waait, want anders blijven we hier nog een nachtje! Ik hoop dat jullie even tijd hebben om te reageren, en eventueel ook wat vertellen over jullie vakantie! Want dan kan de rest van de familie dit ook allemaal lezen. Groetjes en liefs van Marcel en Wouter

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Annette:
    9 augustus 2011
    Bijna in de sloot???? Spannend hoor, maar ik ben blij dat het allemaal gelukt is, slaap lekker.
    Check quicknet, verzonden berichten, daar staan de foto's die ik vandaag gemaakt heb.
    Liefs van mamma
  2. Annette:
    9 augustus 2011
    Wat een leuke foto's, maar wat ligt er nou op tafel?
    het lijkt wel een dolfijn?
    X mamma
  3. Wouter:
    10 augustus 2011
    Dank je wel voor de leuke foto's mam. Is alles goed met je? Kunnen we misschien vanavond even Skypen ofzo?? En wat er op tafel lag, was een broodmand, en dus geen dolfijn of zo iets!! Liefs van ons
  4. Annette:
    10 augustus 2011
    Vanavond ben ik aan het werk, en kan dus niet skypen.
    De luchthavenpolitie van Schiphol belde, om iets te vragen over het Lelystad ongeluk, ik heb je 06 nummer gegeven Mars.
    Héé mannen een goede vlucht, en dat wordt vanavond Paëlla eten zeker?
    Liefs van mamma
  5. Jan Strijder:
    12 augustus 2011
    Dag Marcel en Wouter Wat maken jullie een prachtige reis en ook met de nodige spannende momenten. Wij volgen sinds vandaag jullie blog. Maak er nog een mooie tijd van en geniet van al het moois en van elkaar en wees voorzichtig.

Groeten van An en Jan Strijder